Виховна робота  Рада учнівського самоврядування

 


Учнівське самоврядування – школа формування відповідальності.

 

 

Учнівське самоврядування

 

 

  • створює умови для саморозвитку та самовдосконалення

  • є  школою формування соціальної активності  та відповідальності

Наш час потребує лідерів нової формації.  Людей компетентних, відповідальних, здатних мислити неординарно.

Проблема виховання молодих лідерів – це проблема підготовки людини майбутнього, людини, яка відповідає вимогам нового XXI століття.

Для сучасної молоді важливо не просто отримати знання, але й зуміти їх творчо застосувати, щоб в умовах конкурентної діяльності не розгубитись і не втратити власну індивідуальність. Потреба в саморозвитку та самовдосконаленні входить у життя кожної молодої людини як необхідність, без якої неможливий шлях до успіху.

Для того, щоб знайти своє місце в житті, учень повинен оволодіти вміннями та навичками критично та самостійно мислити, бачити та окреслювати проблему, знаходити шляхи її вирішення;  бути контактним, уміти працювати в команді.  І не останню позицію в цьому списку займають  також здатність приймати нестандартні рішення та вміння грамотно працювати з інформацією. Усі  ці вміння формуються й розвиваються завдяки учнівському самоврядуванню.

Під учнівським самоврядуванням ми розуміємо  творчу співпрацю дітей і педагогів, спосіб виявлення організаторських та виконавських можливостей учнів у різних видах діяльності, спілкування та відносин. Це один із методів формування в колективі громадської думки та вироблення управлінських навичок, умінь та якостей

Створюючи власну систему учнівського самоврядування, ми не винаходили нічого неіснуючого, а використали знайому, просту структуру колишніх дитячих організацій. Досвід підказує:  система тільки тоді й працює, коли вона ясна й прозора. Ми сповнили її новим змістом і вона запрацювала, набуваючи сили, швидкості і чіткості. Учнівське самоврядування наповнюється конкретними справами, з якими учні справляються без зайвої допомоги. Головний показник працездатності нашої моделі – її саморозвиток: ініціатива пішла  «знизу», її вже не можна й не потрібно стримувати. Це значить, що процес «пішов», учнівське самоврядування училища знаходиться на стадії активного розвитку.

Кілька років в училищі  працює Рада учнівського самоврядування.

Голова ради стверджує: «Як голова учнівської ради я відвідую засідання міського клубу лідерів учнівського самоврядування. Саме там вчуся працювати в команді,  організовувати роботу центрів і координувати роботу учнівської ради. Необхідних знань  і вмінь я набуваю і від педагогівучилища, які підтримують мої ініціативи та допомагають у роботі. Моє завдання — об'єднати координаторів з метою вирішення питань щодо організації творчих справ, свят, заходів та спрямувати їхню роботу в центрах. Ми разом плануємо роботу, підводимо підсумки та аналізуємо виконане. Взаємоповага, взаємодопомога, довіра - основні позиції наших стосунків.

Я вважаю, що як майбутні повноправні громадяни, учні потребують стимулюючої участі в  житті училища для розвитку їхньої самоповаги та соціальної компетентності.

На мою думку, учнівське самоврядування є школою формування навичок самоврядування, соціальної активності та відповідальності, громадянського виховання учнів, розвитку ініціативної, здатної приймати нестандартні рішення особистості»

 

Голова ради

учнівського самоврядування                                                       Ю. Мельник

 

 
 
Девіз:
Шукай, придумуй, пробуй, говори,
Читай, пиши і мислячи твори,
Спілкуйся й поділись думками,
Та істину в проблемі ти знайди


Гімн ліцею:
У древньому місті, що Дубном зоветься
Ліцей наш славетний стоїть
І кожного ранку склика на навчання
Веселий дзвіночок бринить.

Приспів:
А зміна молода
Упевнено йде.
Ми честі трударя
Не згубимо ніде.

Мета нас хороша змогла об'єднати
Студентські веселі роки
Щоб добрих професій змогли ми надбати

Життєві обрати шляхи.

 

 

 


 

 

 

Моральний кодекс законів ради учнівського самоврядування.

 

 

  • Всі члени учнівського самоврядування професійно-технічного закладу рівні незалежно від матеріального стану, національності, статі, раси та переконань.
  • Кожен повинен почувати себе безпечно, тому ніхто не повинен ображати іншого.

 

АГРЕСИВНІСТЬ – ОЗНАКА БЕЗСИЛЛЯ
  • Кожен має право на ім’я і звертатися один до одного слід тільки по імені.
"НАЙПРИЄМНІШИЙ ЗВУК ДЛЯ ЛЮДИНИ – ЦЕ ЗВУК ЙОГО ІМЕНІ”
Д. Карнегі
  • Ніхто не повинен відчувати себе приниженим та ображеним. Нікому не можна придумувати прізвиська.
  • Всі повинні поважати право на власність і без дозволу не брати чужих речей.
Поваги заслуговує і майно навчального закладу
  • Ніхто не повинен боятися висловлювати свою думку з будь-якого питання.
МИСЛИТИ ПО-ІНШОМУ – НЕ ЗЛОЧИН
  • Будь особистістю, відповідальною за свої слова та вчинки. Не обманюй, завжди говори правду. Не хизуйся, особливо тим, що не є твоєю заслугою.
  • Не говори поза очі про людину. Скажи прямо про все, а не на вухо подрузі чи товаришеві.

 

План роботи ради УС на 2013-2014 рік

Звіт голови УС за 2012-2013н.р.

Учнівське самоврядування

План роботи ради на 2014-15 р.

Положення про учнівське самоврядування

Статут Ради УС

Положення про учнівську Раду

Склад УС

 

 

 

 

 

 

 

 

Погода
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Корисні посилання

 

 

 

Користувачі сайту
Перекладач
Календар
«  Серпень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
НАША АДРЕСА
Рівненська область
м. Дубно
вул. Шашкевича, 3
Телефон: +380 (3656) 21869
Телефон: +380 (3656) 22018




Переглянути більшу мапу